Rött och randigt


Det är mycket på gång just nu; jag jobbar lite mer än vanligt, ska flytta till en ny lägenhet på söndag, har gjort en del upptäckter om mig själv och insett att lite måste ändras på, kan inte sluta kolla på Gilmore Girls, känner mig rastlös men orklös, samt har besämt att jag ska lära mig att göra den perfekta kaffe latten med ett löv eller hjärta i skummet innan månadens slut (vilket känns omöjligt, för det är helt sinnessjukt svårt).

Annars så har jag haft konstant ont i magen i tre dagar nu, och antar att det beror på stress. Inte kul, så bjuder på en charmig bild istället!
Skrivet av: Chessie

Fina Mia!! x

Svar: Tack! xx
Mia Åkesson

2014-05-29 @ 13:08:31
Blogg/URL: http://chessiedarling.com

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback