En lista


Jag gillar att prova nya sorters kaffe, att hångla med Mark, att läsa böcker på bussresor, att göra yoga, och typ allting som har med Harry Potter att göra.

Jag sjunger just nu på "The Psychiatrist Is In" från filmen God Help The Girl
Jag älskar att ha ledig tid som jag kan få spendera precis hur jag vill.

Jag är inte speciellt bra på att gå upp i tid på morgonen, att förstå de som pratar med irländsk dialekt, eller matematik i allmänhet.

Jag föredrar katter över hundar, tåg över bil, prosecco över vin, vår över höst, kjol över byxor (alltså inte bildligt talat), kaffe över té, brittisk humor över amerikansk, och att se nyheterna på tv över att läsa i en tidning.
Jag tycker om chips med smak av gräddfil och lök, helst superkrispiga.
Jag är beroende av kaffe? Har inget särskilt beroende, inte ens något roligt eller intressant.
Jag har på mig pyjamas just precis nu, annars strumpbyxor och svart kort kjol och oftast grå eller blå topp.
Jag dricker allra helst öl när det kommer till alkohol, tycker hemskt mycket om att prova nya sorter och särskilt sådana som är bryggda på små bryggerier i London. Annars vatten mest hela tiden. Och kaffe.
Jag lyssnar på så himla mycket blandat, men för tillfället är det mest Lykke Li och diverse franskt från 60-talet.
Jag blir arg på orättvisor i alla aspekter av dagens samhälle.

Jag är rädd för alla möjliga sorters sjukdomar och att jag har allting från minsta förkylning till cancer. Hej hypokondriker.

Jag önskar mig ett jobb som jag tycker om och känner mig stolt över.

Jag är pinsamt dålig på geografi och att ta konstruktiv kritik.
Jag är uppväxt som vegetarian och tänker vara det livet ut, med mål att bli vegan på riktigt (just nu fuskar jag lite ibland med desserter, mjölkchoklad, och ost).

Ps, jag har _äntligen_ klippt håret kort igen.


Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback