Jag samlar på bilder av gator med fina namn


Idag har jag haft mitt sista skift på caféet i Clissold Park, så nu är jag tekniskt sett arbetslös! Fast jag börjar mitt nya jobb på fredag, så ingen anledning för panik. Det känns så himla konstigt och så himla nervöst just nu, men jag tror att det här nya kommer bli så mycket bättre. Jag hoppas verkligen det, för jag orkar inte med tråkiga jobb och att behöva leta vidare och att byta något mer nu. Tack, men nej tack.

Just precis nu sitter jag i mitt kök och funderar på att fixa någon middag, och om någon timme sticker jag till Camden för att se Mark spela med ett av sina band samt dricka lite öl. Fira livet och sånt!
Skrivet av: sandra

vad får man inte missa i camden? :)))) ska till london i november och bara måste till camden! bästa tatueraren i london?

Svar: Helt ärligt så är jag inget större fan av Camden, det har blivit så himla turistigt och tråkigt de senaste åren. Det är inte särskilt stort heller, så det är rätt svårt att missa något alls. Beror ju också på vad du är intresserad av, t.ex marknader eller pubar eller event! Jag har bara varit på studion Vagabond som ligger på Hackney Road i Bethnal Green, så kan inte säga något om någon annan, tyvärr.
Mia Åkesson

2014-10-28 @ 16:13:28
Blogg/URL: http://sandrasauren.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback