Barry M quick dry nail polish

Jag är smått besatt av nagellack (alla som känner mig och har sett min färgkoordinerade samling kan bekräfta det) och köper nya lite titt som tätt. Senaste lacken att få plats i min samling är dessa två från Barry M:


Ett varmt tuggumirosa och ett ljust persikofärgat! Älskar dessa färger både för sig och i kombination.

Resultat? Lite knepigt att fånga på bild, men jag är överförtjust! Appliceringen var smidig med en ganska bred och platt pensel, och det torkade (som utlovat) imponerande snabbt. Det luktade aningens starkare än vad andra nagellack oftast gör, men jag antar att det har att göra med formulan så att det torkar fortare. Hur som helst, det får såklart två tummar upp!

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback