Inspiration till nya tatueringar

Igår besökte jag tatueringsstudion för att hänga lite med gänget där. Blev bjuden på en muffin och kaffe, och diskuterade det mesta från tatueringar till restauranger. Andy visade mig även en skissbok han har med motiv ritade av Angelique Houtkamp (som jag älskar), och jag fick massa inspiration till nya projekt!


Detta skepp måste tatueras in på min kropp och så är det bara. Blir på högra eller vänstra låret, och kanske med en annan text under. Är helt kär hur som helst.

Jag blev även väldigt förtjust i motivet längst upp på denna sida, men tror inte riktigt att den är något för mig ändå (har ju redan ett ankare samt en ram gjord av rep sådär, plus att den är lite samma form som min med svalan och rosor). Den lilla flaskan med ett brev ska få bli en utfyllnadsgrej på högra låret iallafall, helt klart.

Någon som känner för att skänka lite pengar så att jag kan påbörja dessa snarast? Nej?

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback