En ny bästa vän


Jag har fått en ny bästa vän; en MacBook Pro! Den fick följa med mig ut ur en butik på Sveavägen i Stockholm i tisdags, och åh vad vi redan kommer bra överens. Mindre bra är det dock att hårddisken till min förra och numera döda dator inte riktigt verkar vilja samarbeta med Fredriks "koppla-en-hårddisk-till-en-annan-dator"-grej, så jag är lite nervös över att inte få se mina gamla filer igen ... De verkar vara hela och kvar hur som helst, så i annat fall kan jag gå till en expert och förhoppningsvis få det fixat.

Nåväl. Jag är tillbaka i London nu, och det känns mindre bra än vad jag trodde att det skulle göra. Stockholm har blivit vackert igen och jag längtar nästan tillbaka till Sverige. Iallafall lite. Pyttelite. Kanske.

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback