Två månader har gått

Hej! Är det någon kvar här?
Jag är kvar, trots ca två månader av noll inlägg i bloggen. Det har varit jobb, det har varit ångest, det har varit soliga dagar utomhus, det har varit sena kvällar på puben, det har varit promenader i parker, det har varit lite yoga, det har varit samtal om framtiden med familj och vänner, det har varit Sputnik Sweetheart av Haruki Murakami, det har varit gamla avsnitt av Fresh Meat och The IT Crowd, det har varit Lykke Li och soundtracket till God Help The Girl, det har varit stress, det har varit press, och det har varit så sjukt mycket hångel med Mark.

Lite så har den senaste tiden sett ut för mig, väldigt kort summerat. Det har inte hänt så mycket nytt; jag försöker fortfarande klura ut livet och hitta något som jag vill spendera min tid med, samt dämpa ångesten som tränger igenom i tid och otid. Det går rätt segt, men förhoppningsvis framåt. Emellanåt så hänger jag på olika caféer i Stoke Newington (mest Lazy Social på High Street) med en kopp kaffe och några böcker.

Hur har du haft det?

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback