Onsdag

 
I måndags och igår gjorde jag "trial shifts" (alltså provjobbade) på två olika kaffeställen i centrala östra London och blev erbjuden båda jobben. Alltså, jag kunde välja mellan två grymt bra jobb - hur ofta händer det?? Valet var ändå ganska enkelt, mest på grund av magkänsla men också för att de erbjöd olika positioner och jag vill hellre vara barista än servitris. Så, från och med nästa vecka kan ni se mig hänga på Nude Espresso vid Brick Lane fem dagar i veckan! Ni anar inte hur stort det här är för mig, jag vågade knappt ens söka jobb där eftersom jag tycker de är så himla grymma och NU SKA JAG JOBBA DÄR. Heja heja!
Skrivet av: Daniella 🌙

åh wow, grattis!

Svar: tack så mycket!
Mia Åkesson

2014-10-15 @ 20:36:16
Blogg/URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback