Tisdagslista

  
 

Vad är det för dag idag?


Idag är det tisdag!

Vad gör du just nu?

Sitter i köket och äter frukost (macka med världens äckligaste avokado på, har skrapat av typ allt och äter alltså bara tomt bröd nu), samt lyssnar på radio och kollar bloggar.

Vad ska du göra idag?

Har tänkt gå till parken om en liten stund för att sitta i solen och läsa, sen ska jag ta mig bort till östra London för att besöka Brick Lane och Spitalfields lite snabbt innan det är dags för en tredje dejt med killen jag har träffat. Vi ska på filmvisning av Pierrot le Fou!

Vad har du på dig?

Vita pyjamas-shorts som jag har fått av Moa, samt en svart t-shirt. Jag har alltså ganska nyligen rullat ur sängen.

Vad har du på att-göra-listan?

Söka lite nya jobb (har redan skickat CV till ett idag, så håll alla tummarna nu!), dammsuga mitt rum, köpa nytt busskort, och säkert en del andra smågrejer som jag inte kan komma på nu.

Vad gillar du just nu?

Att det är soligt ute igen!! Det har varit regnigt och grått de senaste dagarna, men inte idag.

Vad ogillar du just nu?
Reklampauser på radion och avokadon jag köpte från Morrison’s. Superäcklig.

Vad saknar du just nu?

Moa och Mimi som är hemma i Sverige, och Jennifer som hänger för långt ifrån mig. Saknar även ett par av mina favorit-trosor som verkar ha försvunnit spårlöst senast jag tvättade …

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback