Mitt rum i Stoke Newington

Nu har jag bott i mitt nya rum i nästan två veckor, och jag känner mig så gott som hemma. Det gick ganska så fort att få ordning på allting, då det finns gott om förvaring och jag tycker om att fixa med inredning. Jag vill dock ha upp fler saker på väggarna, samt lite växter och annat fint!


Rummet är egentligen ett vardagsrum, men med en stor säng så funkar det som sovrum. Jag har ett draperi som skiljer av, samt en dörr till köket och en till hallen som båda kan stängas. Det finns även en liten uteplats, och det är där jag börjar varje morgon med en kopp kaffe.


En av två bokhyllor, och i denna har jag just det; böcker. Samt lite serietidningar och annat läsmaterial. Den guldiga ramen med Victoria och Daniel och Estelle är med också, såklart.


Det bruna vitrinskåpet använder jag bland annat som garderob, plus att jag har en klädställning där klänningar och tjocka tröjor får bo. Jag har även hand om Kenny (den vita tigern) för tillfället, fast känner att han krockar lite med allt annat i rummet ... Nåväl, han har det bra där!


Close up på klädställningen, samt min finaste cykelaffisch i bakgrunden.


Lite detaljer och blandade grejer i vitrinskåpet.

I fönstret har jag vissnande rosor och lilla kaninen Alan. Uteplatsen är full av buskar och diverse ogräs, men det ska vi försöka fixa rätt snart tror jag. Det funkar ändå att sitta där, så jag är nöjd hur som.

Och det var väl det! Hela lägenheten består annars av kök, badrum, toalett, och två sovrum (där Sabina och Liis bor). Den är tydligen från 1950-talet, och jag älskar hur det verkligen känns. Här ska jag stortrivas framöver!
Skrivet av: Daniella 🌙

wow, det är ju fantastiskt fint. tapeten <3

2014-06-13 @ 17:47:16
Blogg/URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback