Fox Primary School


Den här veckan har jag semester, men istället för att ha sovmorgon varje dag och göra precis vad jag vill så jobbar jag lite extra på en skola i Notting Hill. En väns vän jobbar som lärare där och har fixat in mig för att hjälpa till lite samt få arbetserfarenhet - hur snällt som helst! Så idag har jag hängt med barn i årskurs 1-2 och det har varit så himla roligt!

Jag ska få observera och hjälpa lärare för olika klasser/årskurser hela veckan, och få en inblick i hur det egentligen är att jobba som lärare samt lite erfarenhet som kanske kan leda till något annat. Typ världens roligaste grej att göra!
Skrivet av: Daniella 🌙

det där är typ mitt drömyrke, åh!!

Svar: Mitt också!
Mia Åkesson

2014-06-03 @ 00:04:57
Blogg/URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback