Pappa, skateboards, och 800 grader

Jag har haft pappa på besök över helgen och i ett par dagar nu i veckan, fast vi fick bara två dagar ihop då han mest hängde på London Film and Comic Con. Bättre än inget tänkte jag, såklart! Första dagen såg ut lite så här:


Efter att ha promenerat runt i stan och besökt serietidningsbutiker, ätit lunch, och mött upp hans två vänner Tony och Liam så hamnade vi i Kennington Park. Där finns en skate-pool och grabbarna ville testa.


Jag satt mest bara vid sidan av och tittade på, vilket var skönt eftersom det var så sjukt varmt ute!


Efter några timmar där åkte vi vidare till South Bank, vilket är lite av en tradition med min pappa.

Sen var det slut på åkandet, för de andra grabbarna skulle hem och vidare. Jag och pappa promenerade längs Thames-floden till Tower Bridge, och åt en sen middag på Wetherspoons innan vi åkte hem igen. Bra dag!
Skrivet av: Daniella 🌙

Cool pappa! Min pappa kallar sånt där benbrytarmaskiner...

2014-07-24 @ 19:24:36
Blogg/URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback