LUSH


Min rengöring och kräm till ansiktet är på väg att ta slut, så igår svängde jag förbi bästaste Lush för att fylla på lagret!

"Let The Good Times Roll", som är min favoritrengöring, provade jag för första gången för ca ett år då den släpptes i samband med julprodukterna. Tyvärr fanns den bara under en kort tid då över jul, så när min var slut fick jag leta efter annat. Men så kom senaste julen igen och den kom tillbaka till butikerna, och den här gången har Lush (iallafall i England) bestämt sig för att behålla den i sortimentet! Så glad!
Den luktar otroligt gott, är perfekt för min hy (dock kanske inte för alla, eftersom den har en lätt peelande effekt vilket kan irritera känslig hy), och lämnar mitt ansikte rent och lent.

"Imperialis" har jag använt i över två år, tror jag, och den funkar perfekt för min blandhy. Morgon och kväll, före smink och efter rengöring. Luktar gott och räcker länge.

"Happy Hippy" har jag aldrig provat, men då The Body Shop har slutat sälja den bästa duschkrämen ever så fick jag leta efter något nytt. Denna luktade godast och kostade inte allt för mycket, så den fick det bli.

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback