En dag som kunde ha blivit något

 
Idag hade jag planerat äventyr och mycket fotograferande, eftersom jag har ett par lediga dagar och är helt less på att spendera tid inomhus. Jag hade tänkt ta tåget till Epping (nord-östra London) och försöka hitta till Epping Forest, för att få lite bättre kontakt med naturen och sånt där. Men riktigt så blev det inte, för när jag tar mig iväg på saker själv så blir det sällan som det skulle och så blir jag bara ledsen på allting. Jag tog mig iallafall till Epping, men väl där kändes vädret extra grått, marken var lerig från regnet, och jag kunde inte förstå var den där skogen höll hus. Så, efter en kort promenad igenom den lilla stadsdelen tog jag tåget tillbaka hem. Inget fotograferande blev det heller, annat än en frukost.

Men jag är rätt så glad ändå; ikväll ska ut med några från jobbet för ett par öl, då det är Lucys absolut sista skift idag, och det ska bli himla trevligt. Mindre trevligt att hon slutar dock. </3

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback