Några timmar på Church Street

Idag har jag varit ledig, och det har tydligen varit årets varmaste dag! Det visste inte jag när jag gick hemifrån, så jag tog på mig strumpbyxor och bar med mig jackan "för säkerhets skull" helt i onödan. Kände mig tokdum. Jag skulle hur som helst till Church Street i Stoke Newington idag, för att fika med en tjej som jag ska snart flytta in hos (berättar mer om det senare)!


Hade på mig min bästa klänning.


Jag har aldrig riktigt varit i Stoke Newington, men de flesta jag känner har pratat fint om det och sagt att jag nog skulle älska det. Och det gör jag redan; föll handlöst för den här lilla gatan med allt från second hand-butiker till bokhandlar till caféer till postkontor till skivbutiker till pubar och till små affärer med all möjlig typ av inredning.


Verkligen allt man kan vilja ha av en gata!

Finaste tallriken i en butik också, men den var helt sinnessjukt dyr.

Jag glömde dock bort att jag hade kameran med mig, så det blev inte så många bilder tyvärr. Bra dag ändå!
Skrivet av: Daniella 🌙

Åh, det är så galet att typ varenda vanlig gata ser ut sådär, helt magiskt i jämförelse med alla tråkiga gator i sverige.

2014-05-19 @ 03:59:14
Blogg/URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback