Hej då dumma vecka nio

Hej hej.
Det har varit mycket jobb och lite lek på senaste tiden, därav inga uppdateringar eller något alls. Jag har haft en jobbig vecka med alldeles för många långa kvällsskift på jobbet och alldeles för många små dumma incidenter. Men idag har jag varit helt ledig, och imorgon har jag en veckas semester! Ska ta flyget hem till Sverige och hänga i huvudstaden med grabben min, och det ska bli så fantastiskt underbart!

Jag ska även köpa en ny dator när jag är hemma, eftersom min nuvarande har valt att ge upp. Skärmen är helt svart när jag startar den, men den verkar vara vid liv ändå så förhoppningsvis *håller tummarna* kan jag rädda innehållet på hårddisken. Hur som helst, en liten MacBook Pro ska få bli min nya bästis och jag är så exalterad!

Nu ska jag fortsätta kolla på Gilmore Girls och packa det sista.

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback