Två veckor senare ...

Över två veckor har gått sen jag sist uppdaterade bloggen. Förlåt, livet har kommit i vägen!
Jag har bland annat haft mitt sista skift på restaurangen och är numera arbetslös, jag har sökt drömjobbet (lärarassistent på förskolan jag jobbade på i juni) och inte fått det, jag har haft en utekväll som varade i över tolv timmar, jag har klippt min lugg, jag har besökt Richmond Park, jag har hånglat jättemycket med Mark, jag har köpt blommor till mitt rum, jag har börjat kolla på Twin Peaks samt andra säsongen av Bates Motel, jag har klappat en liten katt som heter Poppy, jag har kollat på fotboll, jag har druckit rose lemonade, och jag har sovit helt sjukt mycket.

Och det var typ det. På fredag kommer både min pappa och Moa till London, och gudars vad fint det ska bli!
Skrivet av: Daniella 🌙

Vad har du för drömjobb annars, eller trivs du med vad du får för tillfället?

Svar: Drömjobbet är lärare eller lärarassistent! Vill jobba med barn, helt enkelt. Typ grundskola. Så det är vad jag ska försöka hitta, men just nu är det lite vad som helst egentligen, så tar jag ett steg i taget och kollar inte lite utbildningar så jag kan få mer erfarenhet.
Mia Åkesson

2014-07-10 @ 16:19:24
Blogg/URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback