Den sjuttonde september

Ja, nu har det varit lite tyst och tråkigt här alldeles för länge tycker jag. Livet har kommit i vägen och jag hinner knappt med dagarna längre. Jobbar mest, och spenderar den lediga tiden med pojkvännen (har jag ens nämnt att vi är officiellt ihop?) eller med mina tjejer. Fast igår hade jag roliga saker för mig; ett kärt och efterlängtat besök på tatueringsstudion!


Sen juli 2012 har jag hängt hos gänget på Vagabond på Hackney Road och har hittills samlat på mig totalt fem tatueringar. Sist var i april förra året, men nu kunde jag verkligen inte hålla mig längre!

Själva tatueringen tog bara en timme och gick hur smidigt som helst. Efteråt mötte jag upp Mimi för gott kaffe och lunchmacka på AllPress i Shoreditch, sen hängde vi runt omkring Brick Lane och Bethnal Green i ett par timmar innan jag åkte hem för att ha middagsdejt med Mark. Perfekt onsdag!

Ps, bild på tatueringen kommer lite senare. Den är megafin.
Skrivet av: Aleksandra

Va bra at du bloggar igen! Och jag vill gärna se din tatuering!:D

2014-09-19 @ 09:05:36

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback