Jag lever kanske mer än någonsin just nu

 
De senaste veckorna har varit hektiska och med äventyr nästan varenda dag; jag har jobbat, jag har haft mamma och lillebror på besök, jag har dansat, jag har haft djupa diskussioner med hemlösa män, jag har sovit, jag har börjat volontärjobba med barn, jag har letat ny lägenhet/nytt rum och har nog hittat ett, jag har smugglat in dricka på klubbar för att slippa betala ca 10 pund för en liten drink, jag har varit på teater för första gången, jag har varit på museum, jag har sabbat typ halva lillfingernageln med en potatisskalare, och så vidare och så vidare.

Bilder och sådant kommer så fort jag får en ledig stund. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av New Girl, sminka mig, äta lite mat, och sedan ska jag till Angel för att fika med Jessica!

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback