Lunch på The Gallery

Idag har jag varit ledig och spenderat halva dagen i sängen med Fredrik. Vi tog lång sovmorgon, diskuterade allt från feminism till bra hörlurar, pussades, och bara slappade. Det enda produktiva, som inte var fy skam, var att vi åkte till Bethnal Green för att äta lunch på mitt favoritställe:


Allt är helt vegetariskt eller vegansk, supergott, och till bra priser jämfört med andra restauranger.

Vi körde båda på deras veganska burgare, som är så goda att jag inte vet vad. Fentimans Curiosity Cola också, som lätt är bästa colan.

Sedan åkte vi hem till mig igen och kollade på Harry Potter and the Philosopher's Stone, eftersom jag lyssnade färdigt på den ljudboken häromdagen och nu ville se filmen igen. Så himla himla himla bra!

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback