Liten uppdatering bara

 
Jag har varit hemskt dålig på att fotografera den senaste tiden, både med kameran och mobilen. Så ovan är en gammal bild från Hackney Road och tatueringsstudion jag brukade hänga på när jag fortfarande bodde en gata ner.

Hur som helst. Jag jobbar fortfarande på att få till designen som jag vill på den här bloggen, men det tar lite tid och tid är något jag inte har alltför mycket av. Den här veckan har jag ett par extra dagar på jobbet, och som alltid försöker jag spendera min lediga tid med vänner och pojkvännen istället för datorn. Jag har en bra vecka iallafall med helt okej skift och hittills så har jag inte velat säga upp mig en enda gång, hah.

Nu ska jag sminka mig och sedan laga lunch. Puss!
 

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback