Det blev en lång paus här

 
Hej. Det var ett tag sen, va? Hur har du haft det? Har något roligt eller spännande hänt?
Jag har haft det väldigt tungt och jobbigt. På vad som skulle vara vår "tio månader tillsammans"-dag gjorde han plötsligt slut med mig. Jag vet inte om jag såg det komma, men det var en chock hur som helst. Så jag har gått igenom hjärtesorg och druckit alkohol varenda kväll i nästan tre veckor i flera försök att bedöva alla känslor (utan vidare lycka, bör tilläggas). Men jag tror att jag börjar komma upp på fötterna igen. Har lagt undan alla flaskor och sover inte bort halva dagarna längre. Visst gör det fortfarande hemskt ont, men jag är stark och har bra personer i min omgivning. Så, det är väl vad jag har sysslat med på sistone. Samt försökt hitta nytt jobb och boende, vilket går sådär. Puss.
Skrivet av: .

hans förlust, underbar verkar du va

Svar: men oj, tack!
Mia Åkesson

2014-04-24 @ 21:11:38

Namn:
Kom ihåg?

E-mail: (publiceras ej/not public)

Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback